پرنسس ویاناپرنسس ویانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

ویانا...دختر بی همتای من

روز پدر

1391/3/25 13:54
نویسنده : مامان مریم
491 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

شکلکهای جالب آروین

بابا فرزاد روزت مبارک

ني ني شكلك

شاید روزی شاهزاده رویاهایم را پیدا کنم اما پدرم همیشه پادشاه من خواهد ماند

niniweblog.comاینم چند خط از طرف مامی واسه بابایی:

زن است دیگر

گاهی دلش میخواهد بهانه های الکی بگیرد

به هوای آغوش تو

شانه های تو

که بعد.....تو آرام

خیلی آرام

درگوشش زمزمه کنی

ببین من عاشقتم.....

عزیزم....مرد من....تکیه گاهم...بخاطرهمه زحمت هایی که واسه زندگیمون میکشی....واسه همه لحظه هایی که بغلم میکنی و میگی که همیشه کنارمی و به خاطر همه احساسای قشنگی که به من میدی ممنونم.....و به خاطر همه وقتهایی که اذیتت کردم ازت معذرت میخوام ....

 عشق من ....فرزادم...روزت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)