پرنسس ویاناپرنسس ویانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

ویانا...دختر بی همتای من

فرشته کوچولوی ما نه ماهه شد...

1391/4/9 2:32
نویسنده : مامان مریم
421 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یکی یدونه.سلام عزیزدردونه.سلام چراغ خونه

دختر قشنگم نه ماهگیت مبارک...نه ماه از اومدنت به این دنیا میگذره و من لحظه به لحظه شاهد قد کشیدن و بزرگ شدنت بودم و این یکی از قشنگترین خاطرات زندگیمه.نه ماه توی دلم بودی و نه ماه کنار دلم و من آرزو میکنم همیشه و همیشه سالم و سلامت کنارم باشی و خنده یه لحظه از لبای قشنگت دور نشه...                               

در ضمن...یه جشن کوچولوی خودمونی گرفتیم و اینم چند تا از عکسایی که ازت گرفتم...

راستی شمعت هم کار دست خودمه .آخه به عمو دانیال سپرده بودم واست شمع بگیره ولی یادش رفته بود.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهسا
23 تیر 91 21:20
عزیزم من منتظر ایمیلت هستم. چون اوایل شهریور برای تولد ها شدید شلوغ میشه باید برات نوبت بزارم لطفا به من میل بزن
لیلا
20 مرداد 91 15:24
سلام ویانا جان خوبی خوشگل؟من لیلا از اردبیل هستم.واقعا وب خوبی داری دست مامان مریمت درد نکنه از راه دور میبوسمت پیش ما اردبیل هم بیا خوشحال میشیم