پرنسس ویاناپرنسس ویانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

ویانا...دختر بی همتای من

سیسمونی عسل طلا

1391/2/28 17:06
نویسنده : مامان مریم
687 بازدید
اشتراک گذاری

                              

 

 روزی که فهمیدم مسافر تو راهی مون دختره از خوشحالی  می خواستم پرواز کنم...دلم می خواست بهترین چیزارو برات بخرم و یه اتاق خوشگل برات درست کنم.اتاقی که لایق پرنسس کوچولوم باشه.         می خواستم قبل اینکه خیلی سنگین بشم اتاقتو آماده کنم تا وقتی میای کم وکسری نداشته باشی.کلی گشتم و کلی کاتالوگ دیدم تا آخرش این مدل تخت و کمد دخترونه خوشگل به دلم نشست و اتفاقا" اسمش مدل پرنسس بود...چیزای دیگه را هم به کمک خاله لعیا و مامانی خریدیم و یواش یواش اتاقت آماده شد.بابا فرزاد هم با یه دنیا عشق دیوار اتاقت درست کرد و شد اینی که الان میبینی... خیلی خسته شدیم ولی می ارزید. اوه امیدوارم ازاتاقت خوشت بیاد عزیز دلم چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ا تنا
20 خرداد 91 15:14
پوستر از کجاتهیه کردی عزیزم؟


سید خندان...اونجا بورس کاغذ دیواریه عزیزم.