پرنسس ویاناپرنسس ویانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

ویانا...دختر بی همتای من

تولد مامان مریم

1392/2/27 19:06
نویسنده : مامان مریم
483 بازدید
اشتراک گذاری

                

10مهر تولد من بود و مامانی و باباجون و عمو دانیال و آنا زحمت کشیدن و کلی منو سورپرایز کردن.شب تولدم که رفته بودیم خونشون یهو دیدم هرکدوم یه شاخه گل مریم واسم خریدن با یه کیک خیلی خوشمزه که با دیدنش کم مونده بود گریه کنم . آخه این چند وقته خیلی خسته شده بودم و یه همچین کاری همه خستگی این روزا رو از تنم درآورد.راستی باباجون (بابای بابا) و مامانی یک تومن هم پول دادن که خیلی زیاد بود و کلی شرمنده ام کردن...راستی یه سورپرایز دیگه هم بود...مامانی گفت من ویانا رو نگه میدارم تا شما یعنی من و بابا فرزاد بریم بیرون و یه جشن مجردی!!!!!!!!!هم واسه خودمون بگیریم که خیلی حال داد. ما هم سریع زنگ زدیم به عمو مجید و خاله مهسا و عمو فردین و خاله مهتا و شام رفتیم باغ قائم فرحزاد و کلی بهمون خوش گذشت...

یه تشکر گنده هم از مامانی واسه همه چی...

 

ویانا با کیک تولد خونه مامانی:

اینم یه عکس تو فرحزاد:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پرنيا
27 اردیبهشت 92 20:26