پرنسس ویاناپرنسس ویانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

ویانا...دختر بی همتای من

سالگرد ازدواج مامان وبابا

1392/4/12 15:52
نویسنده : مامان مریم
434 بازدید
اشتراک گذاری

7فروردین سالگرد ازدواج منamour coeur coeur gif 1 9 gif وبابا فرزاد بودamour coeur coeur gif 1 9 gif ولی چون بابا و من amour coeur coeur gif 1 9 gifهردو سرما خورده amour coeur coeur gif 1 9 gifبودیم 15 فروردین یه جشن کوچولو گرفتیم amour coeur coeur gif 1 9 gifکه عمو amour coeur coeur gif 1 9 gifمجید و خاله مهسا و amour coeur coeur gif 1 9 gifخاله مهتا  و دایی فردین و عمو دانیال و صد البته amour coeur coeur gif 1 9 gifپرنسس خانوم هم بودن....amour coeur coeur gif 1 9 gifعمو علی و خاله amour coeur coeur gif 1 9 gifویدا هم دعوت amour coeur coeur gif 1 9 gifبودن که چون amour coeur coeur gif 1 9 gifفردای عروسیشون بود amour coeur coeur gif 1 9 gifویه کم کار داشتن نتونستن amour coeur coeur gif 1 9 gifبیان.آزاده جون amour coeur coeur gif 1 9 gifو عمو سهیلamour coeur coeur gif 1 9 gif هم مهمون داشتن که جایamour coeur coeur gif 1 9 gif اونا هم amour coeur coeur gif 1 9 gifخیلی خالی amour coeur coeur gif 1 9 gifبود.ولی در amour coeur coeur gif 1 9 gifکل خیلی خیلیamour coeur coeur gif 1 9 gif بهمون خوش گذشت.amour coeur coeur gif 1 9 gifدخترکم هم حسابیamour coeur coeur gif 1 9 gif رقصید و کیک خورد.amour coeur coeur gif 1 9 gif.

 

 

ویانا گلی و عمو دانیال:

ویانا گلی و عمو مجید:

                                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان ایناز
21 خرداد 92 10:31
سلام انشالا همیشه به خوشی .دخملت ماشالا خیییییلی نازه خدا حفظش کنه با اجازه لینکت کردم منت بذارین و به وب من هم بیاین
مامان ملیکا کوچولو
25 خرداد 92 1:46
مامانی سلام.اپ نمیکنی؟کجایی؟ان شاالله هرجا هستید سلامت و شاد باشید.ویانا نازمو ببوس 1000 تا.
قالب و تقویم کودکانه
9 تیر 92 10:45
http://mihanbit.com/download/51cfccb7e8acd/temp.rar سلام عزیزم از لینک بالا دانلودش کن
قالب و تقویم کودکانه
9 تیر 92 10:46
راستی گلم بار اول ممکنه کمی دیر لود شه با توجه به سرعت اینترنتت
قالب و تقویم کودکانه
10 تیر 92 7:43
عزیزم من همین الان لینک رو باز کردم کار می کنه باید چند ثانیه صبر کنید وقتی ثانیه ها تموم شد میزنه برای دانلود کلیک کنید درسته لینک ببخشید دیر جواب میدم اخه تازه فهمیدم باردار هستم حالم زیاد خوب نیست
قالب و تقویم کودکانه
10 تیر 92 7:44
دوباره براتون می فرستم از یه ادرس دیگه راستی من فایل ها رو فشرده کردم ها شما باید از فشردگی درشون بیارید؟؟؟؟
مامان آنی
11 تیر 92 16:31
سلام مریم جون از آشنایی با شما و دخمل نازت خیلی خوشحال شدم من هم با افتخار لینکتون کردم


متشکرم عزیزم
مامان آنی
11 تیر 92 16:32
مریم جون سالگرد ازدواجتون هم با اینکه دیر شده اما مبارکککککک


ممنون عزیزم...
الی مامی آراد
11 تیر 92 18:21
سلام عزیزم لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم بی زحمت یه سر به وبلاگ آراد جونم بزنید و با دیدن عکس کد 290رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نیlمیتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم یه دنیا سپاس
مامان ایناز.ندا
11 تیر 92 21:57
مرسی از لینک و اینکه سرزدین
مامان ویانا
12 تیر 92 16:09
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتونو تبریک میگم ایشالا سالیان سال در کنار هم خوش باشید جالبه هم اسمیم دخترامون هم اسمن و سالگرد ازدواجون 7فروردینه هی دارم بیشتر متعجب میشم!