پرنسس ویاناپرنسس ویانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

ویانا...دختر بی همتای من

یک پست نسبتا" طولانی

1392/4/29 17:08
نویسنده : مامان مریم
208 بازدید
اشتراک گذاری

این چند وقته که ویانا رو از شیر گرفتم غذا خوردنش خیلی بهتر شدهsmiley...هرچند 4/5 روز اول واسه هردومون سخت گذشت ولی الان همه چی تقریبا" آرومه و خوشبختانه برعکس چیزی که دیگران گفته بودن و حسابی منو ترسونده بودن ویانا خیلی خوب و منطقی با این مسئله کنار اومدو بعد اینکه بهش گفتم م ی م ی مامان اوف شده و شما هم دیگه بزرگ شدی و باید بجای شیر غذا بخوری  قبول کرد و فقط هر از چند گاهی می اومد و یه حالی ازش میپرسید و لباسم را میداد بالا و یه ناز و بوسش میکرد و میرفت.

دست بابا رضا هم درد نکنه که واسه ویانا دوتا جوجو خوشگل گرفته تا سرش با اونا گرم بشه و کمتر یاد شیر بیفته و اتفاقا" خیلی هم خوب جواب داده...در ضمن دخترم حسابی بلال خور شده و هرروز 2 تا بلال رو حتما" باید بخوره!!!!!!

دو عدد جوجوی ویانا خانوم:smiley

یک عدد ویانای بلال خور:big smiley

بدون شرح:

 

یک عدد ویانا که داره میره بچه شو از مهد بیاره!!!!smiley

یک عدد ویانای آتیش پاره:

یک عدد ویانای آروم و بی اذیت:(گوش شیطون کر)

یک عدد ویانا بعد از حمام ماست:

یک عدد ویانای خاله قزی:smiley

یک عدد ویانای شکمو:smiley

و این هم یک عدد ویانای خوردنی:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
29 تیر 92 17:41
سلام ماشالا چه دخمل نازی همیشه شادوسلامت باشه
مامان مریم خوش بحالت موفق شدی من که چندماه پیش بعداز۵روزشکست خوردم ودوباره میمی برگشت
آرمیتای من ۱ماه ازدخترشمابزرگتره .
شادباشید


خیلی سخته...در ضمن اول از خودت شروع کن.چون منم چند روز اول با هر بار گریه ویانا دست و پام سست میشد و میخواستم دوباره بهش شیر بدم ولی خودمو به سختی کنترل کردم تا گذشت.
مامان آیسل
29 تیر 92 19:28
سلام عزیزم خدابرات حفظش کنه به ماهم سربزنین خوشحال میشیم اگه امکانش بود به دخترم رای بدین
مامان ایناز
29 تیر 92 22:57
واقعا خوردنی هستی خالههههههههههههه خیییییییلی دوست دارم جیگری
آناهیتا مامانیه آرمیتا
31 تیر 92 2:17
سلام مریم جون ممنون که لینکم کردی منم باافتخارلینکتون کردم خصوصی داری عزیزم
مامان ویانا
31 تیر 92 23:39
وای عزیزم کلی با عکساش حال کردم ویانای منم بلال خوره ههههههههه گلم ویانا تو مسابقه شرکت کرده بهش رای بدی ممنون میشم 175 رو ب شماره 20008080200 اس کنی رای دادی ممنون ببوس اون دخمل نازتو
نرگس
4 مرداد 92 13:54
سلام کمریم جون قرار شد برام تو نظرات بذاری که چجوری عکس بذارم خیلی لازم دارم اتگه میشه رودتر مرسی مامان ویانا خانوم


عزیزم فکر میکنم آدرس لینکت رو اشتباه گذاشتی.باز نمیشه!!!!!!!!!!!
شيرين مامان شادلين
7 مرداد 92 0:28
الهييييييييييييييييييي چقدر نازيييييييييييي ماماني به وب ما هم سر بزنيد خوشحال ميشم از آشنايتون