پرنسس ویاناپرنسس ویانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

ویانا...دختر بی همتای من

پمپرز بای بای

1392/5/9 18:46
نویسنده : مامان مریم
250 بازدید
اشتراک گذاری

عمه جون 18 خرداد قرار بود از مکه برگرده واسه همین ما رفتیم ارومیه.اونجا که بودیم یه روز دخملی بی مقدمه گفت جیش و میخواست پمپرزش را دربیاره.اومدم دیدم جیش کرده و اصرار داره که پمپرزش را باز کنم.من سریع عوضش کردم و ماجرا تموم شد.بعد نیم ساعت بازم این کارو تکرار کرد و منم باز عوضش کردم.بار سوم که این کارو کرد فهمیدم که وقتی پمپرزش خیس میشه بدش میاد و تصمیم گرفتم باز بذارمش.هر یه ربع یه بار میبردمش دستشویی تا شب. شب هم باز گذاشتمش و در کمال نا باوری دیدم تا صبح خشک خشک مونده.صبح دوباره بردمش دستشویی.البته هر چند وقت یه بار از دستش در میرفت و تا برسه دستتشویی شلوارش را خیس میکرد منو تا مرز جنون عصبانی میکردولی خوب من تصمیم گرفته بودم از پمپرز بگیرمش و باید تحمل میکردم ...

خلاصه ما برگشتیم خونمون و این ماجراها ادامه داشت و ویانا هم بجز وقتهایی که بیرون میرفتیم پمپرز نمیشد.تا بالاخره یه روز که بیرون بودیم گفت دستشویی. گفتم مامان جیش کن عیبی نداره ولی یهو زد زیر گریه که باید برم دستشویی.با مکافات زیاد پمپرزش را باز کردم و بردمش دستشویی.خوشبختانه تو رستوران بودیم و دستشویی در دسترس بود وگرنه تا برسیم خونه بیچارمون میکرد.اینجوری بودکه دخملمون با پوشک خداحافظی کرد و یه مرحله بزرگتر شد.

پ.ن1: خیلی ها بهم گفتن زوده و دارم به بچه فشار میارم و من هم کلی غصه خوردم ولی وقتی دخترم بعد از دو هفته از پمپرز باز شد کلی خدارو شکر کردم که حرفهاشون رو گوش نکردم و ویانا از دست پوشک ( توی این هوای گرم) راحت شد.

پ.ن 2: حالا من موندم با یه بسته پمپرز که فقط یه دونه ازش استفاده کردم و 51 تای دیگه دست نخورده مونده!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فاطمه مامان وانیا
9 مرداد 92 18:59
وای خوش یحالت چه راحت دخملی و از پوشک گرفتی ماشالا به دخمل ناز و باهمش لطفا از وبلاگ من دیدن بفرمایید و به نی نی شکموی من رای بدید باید کد 795 و به 20008080200 بفرستید زیاد وقت نمی گیره ها یادتون نره رای دادید با خبرم کنید
ریحانه مامان آرمیتا کوچولو
10 مرداد 92 11:00
سلام چه ني ني نازي داريد خدانگهدارش باشه با اجازتون لينکتون کردم خوشحال ميشم به آرميتاي نازمنم سر بزنيد و ني ني ما رو هم به عنوان يکي از دوستان وبلاگيتون لينک کنيد
مامان ایناز
10 مرداد 92 15:11
بهت تبریک میگم ویانا نار خاله مامانی راخت شدی و چه اسون کاش برای من هم اینطوری باشه