پرنسس ویاناپرنسس ویانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

ویانا...دختر بی همتای من

یه پست داغ تابستونی

1392/5/12 21:02
نویسنده : مامان مریم
277 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه...بعد از مدتها این اولین پستیه که داغ داغ دارم مینویسم.

جریان اینه که دیروز من و بابا فرزاد رفته بودیم بیرون تا یه سری از وسایل تولد ویانارو بخریم واسه همین ویانارو گذاشتیم خونه مامانیش و از اونجایی که ایشون یه کمی آدم فروش تشریف دارن وقتی برگشتیم هرکاری کردیم نیومد خونه و اصرار داشت که همونجا بمونه.خلاصه که چرت بعد از ظهرش را همونجا زد و وقتی بیدار شد رادین کوچولو هم اومد خونه مامانی و کلی با هم آب بازی کردن و آتیش سوزوندن و کیف کردن...

آخرش هم ساعت 9 شب با کلی ناز کشیدن و التماس راضی شد بیاد خونه.منم کلی خسته بودم و داشتم دیگه از پا میافتادم.وقتی هم به ویانا گفتم مامان خیلی خسته ام در کمال ناباوری اومد پشت منو ماساژ داد و همه اش هم میگفت آخیش...ماما خوبه؟؟؟

اینم عکسهای این دوتا وروجک

 

دخترم...نفسم ...نازنین من...

امیدوارم تمام روزهای عمرت مثل روزهای کودکیت سرشار از شادی  و خنده های از ته دل باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ندا
13 مرداد 92 11:13
وای خدای من مایوشو نگاه


مامان ندا
17 مرداد 92 23:34
عید سعید فطر، عید آسودگی از آتش غفلت و رهیدگی از زنجیر نفس



بر میهمانان حضرت حق مبارک باد







http://www.niniweblog.com/r43.1.php?m=YXluYXo5MS8xMzc1NzAxOTQ1NS5qcGc=







عید شما هم مبارک.