پرنسس ویاناپرنسس ویانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

ویانا...دختر بی همتای من

و من مادر شدم...

1392/3/10 20:56
نویسنده : مامان مریم
236 بازدید
اشتراک گذاری

از روزی که برگشتیم خونه یه حس عجیبی دارم. با اینکه کلی دوروبرم شلوغه ولی جز تو هیچکس رو  نمیبینم.دلم میخواد ساعتها بشینم و نگات کنم.باورم نمیشه مادر شدم.این روزا بیشتر دلم واسه مامان جون  تنگ میشه.تازه دارم میفهمم چقدر واسه بزرگ شدنم خون دل خورده.ای کاش بود و تورو می دید.تو هم که فقط خوابی ومن هرلحظه نگران اینم که نفس می کشی یا نه...سیر شدی یا گرسنه ای.....دلم هم خیلی درد میکنه ولی وقتی بغلم میگیرمت و تو شیر میخوری همه چی یادم میره....

مرسی دخترم که اومدی و من مادر شدم. تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی 

 

                                               تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)