پرنسس ویاناپرنسس ویانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

ویانا...دختر بی همتای من

شب یلدا

1392/3/8 0:29
نویسنده : مامان مریم
249 بازدید
اشتراک گذاری

امسال شب یلدا ارومیه بودیم.بعد اینکه خونه رو مرتب کردیم و جابجا شدیم یه سفر حسابی لازم داشتیم که دیدیم  کجا بهتر از خونه بابایی . ما هم شال و کلاه کردیم و پیش به سوی ارومیه. بابایی هم کلی خوشحال شد و در کل شب خیلی خوبی بود.خاله ها همه بودن.(خاله پروین با خانواده/خاله لاله با خانواده و البته مادر شوهرش/نسرین خاله با خانواده/مادر/ عمه و ساناز جون/بابایی و خاله لعیا/ویانا خانوم با خانواده) جای مامان جون هم خیلی خالی بود...امشب خیلی دلم واسه مامانم تنگ شده بود...تنگ تر از همیشه.با اینکه الان خودم مامان شدم ولی بعضی وقتها خیلی دلم هوای بغلشو میکنه.مامان جونم دلم واست یه ذره شده.سلام منو به خدا برسون و بگو راضی ام به رضای اون با اینکه خیلی سخته.

میز تنقلات و هندونه ای که پوک دراومد ولی شیرین بود .


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بهاره مامان امیرمحمد
8 خرداد 92 9:41
سلام مامان ویانای عزیزم خوبید ؟ گل دختر خوبه ؟ عکس امیرمحمد را در آتلیه سها شهرک غرب بلوار دادمان تهران گرفتم - در گوگول بزنید آدرسش میاد و نمونه کارهاش را گذاشته - لیوان تم باب اسفنجی را به یک خانم سفارش دادم برام زده واقع در ستارخان که سفارش قبول می کنه عزیزم و بوسسسسسسسسس بوصصصصصصصصصص بوثثثثثثثثثثثث