پرنسس ویاناپرنسس ویانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

ویانا...دختر بی همتای من

هورا ......بالاخره پرنسس راه افتاد.

1392/3/7 19:14
نویسنده : مامان مریم
231 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم بالاخره راه افتادی...البته از چند ماه پیش یعنی دقیقا"از 20 شهریور چند قدم می رفتی و وقتی دستاتو میگرفتم با کمک راه میرفتی ولی دیگه از 12 آذر کامل راه افتادی و خیلی هم سعی داری قدمهای تند و بلند برداری. متاسفانه به خاطر اسباب کشی نشد واست جشن قدم بگیریم ولی اشکال نداره.مهم اینه که من  توی دلم بزرگترین جشنهای عالم را برای هر قدمت گرفتم و با هر قدمی که برداشتی هزار هزار بار خدارو شکر کردم 77خدارو شکر کردم واسه این لحظه های ناب...لحظه هایی که دیگه هیچوقت تکرار نمیشن و من لایق دیدن تمام این تلاش های سخت وشیرین بودم...سخت برای تو و شیرین برای من...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله الهام
7 خرداد 92 19:30
آفرين دخممل زرنگ بيشمون بيا خوشحال ميشيم


چه اسم قشنگي داري خاله ياد ديانا سريال آنشرلي افتادم














مامان شیوا
7 خرداد 92 19:42
سلام.من وبلاگ دخملتونو اتفاقی دیدم.ماشالله دختر نازی دارین.وبلاگش هم قشنگ و با سلیقه است.با اجازه لینک میکنم.به ما سر بزنید