پرنسس ویاناپرنسس ویانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

ویانا...دختر بی همتای من

اربعین و دومین سال ادای نذر

1392/3/9 18:23
نویسنده : مامان مریم
209 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامی...امسال اربعین بنا به یه نذر که انشالله قراره 7 سال ادامه داشته باشه شله زرد درست کردم و خدا رو بخاطر این نعمت بزرگ یعنی نعمت دختر داشتن  هزار هزار بار شکر کردم. شکرش کردم که منو لایق داشتن یکی از زیباترین لبخندهاش دونسته و ازش خواستم خودش همیشه و همیشه پشت و پناهت باشه و یکی از پاکترین بنده هاش باشی.ني ني شكلك

...راستی این شله زرد را برای اولین بار بدون هیچ کمکی و خودم تنهایی درست کردم و خودمونیم خیلی خوشمزه شده بود132 .منم که آخر اعتماد به نفس کلی با طعمش و رنگش و بوش و تزئینش و خلاصه با همه چبزش حال کردم.نیشخندنیشخندنیشخند

اینم ویانا و باباجونش که تازه چشمش را عمل کرده واسه همین عینک زده (صرفا" جهت اطلاع )Mage Mishe

2 282 282 282 282 282 28

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)