پرنسس ویاناپرنسس ویانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

ویانا...دختر بی همتای من

کارت تولد دو سالگی ویانا

1392/5/22 1:01
نویسنده : مامان مریم
1,643 بازدید
اشتراک گذاری

ماه بعد یعنی شهریور زیبا, تولد دخترک ماست.من و بابا فرزاد همچنان دنبال کارهای تولد دوست داشتنی ترین عضو خانواده هستیم.بیشتر کارهارو کردیم. ولی بازم کلی کار مونده. کارتهای دعوت آماده شدن و به امیدخدا به همین زودیها میفرستیم واسه مهمونهای عزیزمون.

 

اینم عکس کارت دعوت:

متن کارت هم که اینه:

اینم عکس دخترم که واسه کارت استفاده کردیم:

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان ندا
23 مرداد 92 12:44
عزیزم پیشاپیش تولدت مبارک


مرسی خاله جون
مامان شايان
27 مرداد 92 14:25
ويانا جون چقدر نازي. پيشاپيش تولدت مبارك. بووووووووووس


مرسی خاله...
مامان شايان
27 مرداد 92 14:33
با اجازه شما رو لينك كردم.


مرسی...منم با افتخار لینکتون کردم.
مامان آنی
30 مرداد 92 19:41
چه جالب من هم دارم برای تولد ویانا جون تو مهر آماده میشم
کارت دعوت خوشگلی شده موفق باشید


مرسی عزیزم...ایشالله جشن تولد ویانا جون هم به خوبی برگزار بشه.
لیلا
28 شهریور 92 16:30
ویاناجون تولدت پیشاپیش مبارک
تولد تولد تولدت مبارک....
عمه جونتم از راه دور میبوسدت


مرسی لیلا جان...از طرف من و ویانا عمه گل رو ببوس.