پرنسس ویاناپرنسس ویانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

ویانا...دختر بی همتای من

ببخش مرا دخترم

1392/6/19 16:52
نویسنده : مامان مریم
294 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم امروز برایت مینویسم

امروز که در چند قدمی تولد دو سالگیت هستی

دلم میخواهد سالها بعد که بزرگ شدی قد کشیدی و خانوم شدی

تورا از همه دور کنم

دلم میخواهد نگذارم از خانه بیرون بروی

دلم میخواهد آفتاب را فقط در حیاط خانه مان ببینی

دخترم

میدانم از من متنفر میشوی

و مرا بدترین مادر دنیا می نامی

میدانم...خوب هم میدانم

اما دخترکم اگر بدانی چه بر سر جوانی ام آمد

چگونه بارها دلش شکست و آرزوهایش تباه شد

از من گله نمیکنی...

دخترم وقتی سنت هنوز درگیر احساس است و منطق نمیشناسد

به یکباره عاشق میشوی

اما عاشقی درد است دخترم درد

.

.

.

.

بمیرد مادر و درد آن روزهایت را نبیند.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ویانا
22 شهریور 92 23:32
سلام ب ویانای ناز و مامی مهربونش
ایشالا ک همیشه در کنار هم خوب و خوش باشید
روز دختر ب تو دختر ناز مبارک


مرسی
مامان ویانا
22 شهریور 92 23:33
سلام ویانای نازم روز دختر ب تو نازگل مبارک
مامان ندا
23 شهریور 92 11:32
فداش بشم
از الان فکر محدود کردنش نباش مامانی


چه کنم خواهر...میترسم.
فاطمه
30 شهریور 92 16:47
تولدت مبارک ------------------------------() ------------------------------|| -------------------{*~*~*~*~*~*~*} ------------@@@@@@@@@@@@@@@ -------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~} -----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~} ------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*} ------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*} -----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@